.

.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Nemokamai pristatome 50 Eur viršijančius užsakymus visoje Lietuvoje (išskyrus užsakymus kurjeriais į Kuršių Neriją). Jei užsakymo suma mažesnė, pristatymo paslaugos kaina bus automatiškai suskaičiuota pagal užsakymo svorį ir įtraukta į užsakymo sumą.
Be papildomo mokesčio prekes galite atsiimti adresu Miglės g. 1, Ramučiai, Kauno r. darbo dienomis 9-21 val., šeštadieniais 10-18 val. ir sekmadieniais 10-16 val.
Atsiimant prekes mūsų veterinarijos vaistinėje užsakymui taikoma 3% nuolaida (išskyrus akcijines ir specialios kainos prekes). Nuolaidos nesumuojamos. 

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti galima bankiniu pavedimu arba grynaisiais pinigais (Lietuvos paštas už grynųjų pinigų surinkimo paslaugą ima 2,90Eur mokestį, dėl to Jūsų siuntinukas pabrangs tokia suma. Jei sutinkate ją sumokėti, tuomet siuntelę Jums išsiųsime, bet pigiau būtų padaryti bankinį pavedimą):
1. Bankiniu pavedimu pagal užsakymo informaciją, kurią gausite užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu. Prekes išsiųsime tik buhalterijai patvirtinus pinigų pervedimą.
2. Grynaisiais pinigais, prekių pristatymo metu arba atsiimant prekes mūsų veterinarijos vaistinėje adresu Miglės g. 1, Ramučiai, Kauno r. Atsiimant prekes mūsų veterinarijos vaistinėje ar susitarus dėl patogios pristatymo vietos Kauno mieste ar rajone, mokėti grynais galite be jokių apribojimų.

 

Kur pristatote prekes Kauno r.?

Mūsų veterinarijos klinika yra Ramučiuose, Karmėlavos seniūnijoje, dėl to mielai atvešime Jūsų prekes aplinkiniuose Kauno ir Jonavos r. regionuose: Karmėlava, Neveronys, Pabiržė, Margava, Užusaliai, Išorai, Turžėnai ir jų apylinkės. Jei Jūsų gyvenvientė nera paminėta tarp išvardintų, pirmiausiai paderinkime pristatymą telefonu ar el. paštu.

 

Kada gausiu savo užsakytą prekę?

Užsakytos prekės Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje bus pristatytos per 1-5 darbo dienas. Kartais nutinka, kad pageidaujamų užsisakyti prekių tuo metu parduotuvėje neturime arba pageidaujate gauti prekę iš "užsakomų prekių" sąrašo, tuomet pristatymo datą patikslinsime Jūsų nurodytu el. paštu.
Jei kartais užsakymas neatvežamas laiku, būtinai praneškite apie tai mums el. paštu vadyba@vetvila.lt
Svarbu: priimdami prekes ir pasirašydami ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento, Jūs patvirtinate, kad prekė yra tinkama. Gavę prekes, įsitikinkite, ar pakuotė nepažeista. Jeigu pažeidimų yra, surašykite juos ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento ir informuokite mus vienu iš nurodytų kontaktų.

 

Kuriuo paros metu gausiu prekes, jei nusprendžiau nudotis kurjerių paslaugomis?

Nurodytu adresu  gavėjas prekes gaus darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00. Jei gavėjas dienos metu dirba ir būna savo darbo vietoje, reikia nurodyti darbo adresą bei darbovietės pavadinimą, kur kurjeris galėtų pristatyti siuntą.
Turėkite omenyje, kad klientui pačiam pasikeitus pristatymo vietą ir (arba) laiką, kurjeriai tai skaičiuoja kaip papildomą pristatymą su atitinkama pinigų suma. Šią sumą turėsite sumokėti papildomai, dėl to Jūsų pirkinio suma pabrangs.

 

Kodėl informaciją užsakant prekes reikia suvesti tiksliai?

Prašome užtikrinti, kad visa su užsakymu susijusi informacija bus tiksli ir pilna – tokiu būdu kurjeriai užtikrina kad siuntos Jus pasiektų laiku.
Nurodykite tikslius pristatymo duomenis: gavėją, adresą, kontaktinį asmenį, telefono numerį, pašto indeksą, miestą, rajoną, gyvenvietę (jei yra). Neteisingai nurodytas pašto indeksas gali lemti tai, kad laiku negausite siuntos.
Siekiant sklandaus ir operatyvaus prekių pristatymo, prašome Jūsų papildomos informacijos laukelyje nurodyti detales, kurios palengvintų pristatymą (rakinama laiptinė, durų kodas, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.).

 

Kodėl užsakant prekes reikia nurodyti telefono numerį?

Prieš pristatymą kurjeris visada paskambina gavėjui – tad laikykite telefoną įjungtą ir netoli savęs.

 

Ar pristatote prekes savaitgaliais ir švenčių dienomis?

Siuntinukus paštas ir kurjeriai pristato tik darbo dienomis. Kaune ir Kauno bei Jonavos rajone (žr. aukščiau, kur išvardintos gyvenvietės) galimas pristatymas ir šeštadienį-sekmadienį ar švenčių dienomis, tačiau dėl to reikia pasitikslinti el. paštu vadyba@vetvila.lt

 

Ar nedidelį siuntinį galima gauti tiesiai į namus?

Smulkūs užsakymai (iki 2 kg) paprastai siunčiami registruotu pirmenybiniu paštu, dėl to kartais juos gali tekti atsiimti artimiausiame pašto skyriuje. Jei pageidaujate siuntinį gauti tiesiai į namus, praneškite apie tai mums nurodytais kontaktais ar darydami užsakymą papildomos informacijos langelyje. Tuomet užsakymą išsiųsime per kurjerių tarnybą ir siuntai bus taikomas kurjerių nustatytas įkainis.

 

Ar gali mano užsakytas prekes atsiimti kitas asmuo?

Taip, prekes kitas asmuo atsiimti gali, tačiau apie tai turite informuoti pateikdami užsakymą. Žmogaus, kuris gali atsiimti prekę už Jus, vardą, pavardę įrašykite į užsakymo puslapyje esantį laukelį "papildoma informacija". Jeigu užsakymą jau pateikėte, tačiau prekę už Jus atsiims kitas asmuo - apie tai prašome mus informuoti el.paštu vadyba@vetvila.lt

 

Gyvenu užsienyje. Ar siunčiate siuntinį į kitą šalį?

Prekes galime siųsti ir į užsienio valstybes, tačiau dėl pristatymo sąlygų ir kainų kiekvienu atveju reikia pasitikslinti el. paštu vadyba@vetvila.lt

 

 

Turite papildomų klausimų? Rašykite mums.