.

.

Kada galiu atlikti mokėjimą bankiniu pavedimu?

Nepervedinėkite pinigų, kol Jūsų užsakymo nepatvirtino mūsų vadybininkai - dėl taikomų nuolaidų ar prekių asortimento galutinė suma gali keistis. Patvirtintų užsakymų būseną galite matyti savo paskyroje skyriuje "Mano užsakymai". Ji turi pasikeisti į "Prekės yra vietoje, galima atlikti mokėjimą". Tai reiškia, kad visas užsakytas prekes tikrai turime vietoje ir galime jas Jums išsiųsti.

 

Ką daryti, jeigu jūsų internetinėje parduotuvėje nėra mano ieškomos ar pamėgtos prekės?

Tokiu atveju prašome kreiptis į mus bet kuriuo iš nurodytų kontaktų ir pasakyti, kokios prekės (-ių) neradote. Mes nuolat plečiame savo asortimentą ir stengiamės pateisinti Jūsų lūkesčius. O kartais tiesiog fiziškai nespėjame laiku patalpinti visų turimų prekių.

 

Ar jūsų internetinėje parduotuvėje galima įsigyti prekių ne pilnomis pakuotėmis (pvz. sveriamo sauso maisto, vitaminų, ampulių nuo parazitų)?

Taip, tiek mūsų internetinėje parduotuvėje, tiek parduotuvėje Miglės g. daugelį prekių galima įsigyti nepilnomis pakuotėmis arba reikiamą kiekį (kalbant apie sausą maistą). Mūsų platinamų sausų maistų galite įsigyti nebūtinai pakuotėmis, bet ir sveriamo (e-parduotuvėje jie parduodami po 100g).

Kalbant apie vitaminus ir antiparazitines priemones - jeigu pilną pakuotę sudaro keli vienetai, atsiųskite mums užklausą, ar kažkuri jus dominanti prekė gali būti parduodama nepilna (tik vienas ar keli vienetai) ir mes per kelias valandas jums atsakysime. 

 

Elektroninėje parduotuvėje ruošiuosi pirkti pirmą kartą. Kyla daug neaiškumų. Kaip galėčiau pateikti užsakymą?

Detalų apsipirkimo gidą su vaizdas rasite paspaudę čia
 

Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų e.parduotuvėje nurodytos su PVM mokesčiu.

 
Kaip pridėti prekę prie jau pateikto užsakymo?

Pridėti prekę prie jau pateikto užsakymo galite parašydami mums vadyba@vetvila.lt ir nurodydami pageidaujamos prekės informaciją. Pristatymo terminas gali pasikeisti, atsižvelgiant į pridėtos prekės pristatymo terminą.


Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Apie pageidavimą atšaukti užsakymą turite mus informuoti e.paštu vadyba@vetvila.lt bei nepamirškite nurodyti atšaukiamo užsakymo numerį.

 

Kodėl kai kurių prekių gali tekti palaukti ilgiau?

Kai kurias prekes turime vietoje ir galime jas išsiųsti tą pačią arba vėliausiai kitą darbo dieną po apmokėjimo. Kartais atsitinka taip, jog prekės užsakymo metu baigiasi arba jų būna per mažas likutis – jų gabenimas trunka kiek ilgiau. Kai kurios prekės mūsų e-parduotuvėje būna užsakomosios – mes jų vietoje nelaikome, tačiau galime užsakyti. Šių prekių gali tekti palaukti.

 

Ar siunčiate visas e-parduotuvėje esančias prekes?

Kraiko ir panašių sunkių prekių dideliais kiekiais per kurjerius nesiunčiame, jas galima atsiimti tik parduotuvėje Ramučiuose.

 

Turite papildomų klausimų? Rašykite mums.